Monday 15 April 2013

WILAYAH RAWATAN AL-HAQ - SUATU PENGENALAN



 

WILAYAH RAWATAN AL-HAQ




Pengenalan:

Insan itu terdiri daripada dua unsur yakni zahir dan batin. Zahir terdiri daripada air,angin.api dan tanah manakala batin terdiri daripada roh. Di dalam roh melibatkan beberapa wilayah. Daerah,imkan atau yang terkenal sekali dipanggil lataif. Mempunyai 7 wilayah titik dalam batin tubuh manusia itu dan jika seseorang itu sakit tidak kira ringan ataupun berat semuanya berkisar daripada lataif tersebut. Maka diberi kesembuhan melalui titik-titik wilayah tersebut.

Mengikut Sabda Rasulullah penyakit itu adalah kifarah pada setiap dosa. Jadi apa yang boleh difahamkan adalah kerana pelaksanaan dosa oleh pesakit itu yang menimbulkan sakit! Kami sebagai perawat tidak ada masalah untuk mengetahui sakit itu puncanya malah kami akan turut menerangkan secara peribadi dengan pesakit bagaimana untuk mengatasinya. Disini ditekankan wajib untuk merawat lebih yang batin dari yang zahir! Jika batin itu baik secara automatisnya zahir pula baik !

Jadi boleh kami terangkan disini bahawa manusia itu sendiri yang mengundang penyakit itu ! Oleh kerana segala kekhilafan dan dosa-dosa itu dikifaratkan oleh Allah melalui penyakit-penyakit jika ringan penyakit itu menunjukkan dosanya agak sedikit tetapi jika berat penyakitnya itu adalah dosanya terlalu besar! Jika tidak dengan penyakit diturunkan terhadap manusia itu diberikan musibah atau yang lebih berat lagi iaitu bala dan akhirnya mati tanpa sempat bertaubat! WaNauzubillah !
Allah telah berfirman “Dalam hati manusia itu berpenyakit dan ditambah penyakit atas penyakit” Nah saksikan sendiri betapa Tuhan kita menyatakan betapa hati itu berpenyakit! Walaupun dikatakan sebegitu Allah tetap menurunkan penawarnya bagi penyakit itu !

Jadi bagi sesiapa sahaja umat Muhammad dan Bani Adam diluar sana yang mempunyai jalan buntu diatas permasalahan penyakit fizikal dan kerohanian ataupun yang berkenaan dengan keadaan misteri boleh menemui penyelesaian! Biiznillah! Temuilah kami di klinik kami di Gombak, Selangor. Method rawatan kami berunsurkan Agama islam dan Kesufian iaitu penggunaan Ayat-ayat suci Al-Quran dan Penyucian melalui Zikirullah. Kami mendapat mandat kaedah rawatan ini melalui kedua-dua Guru Kami yang Tercinta Al-FaqirillAllah Syaikh Dr Hj Adam b. Hj Hasan asal Beranang, Selangor dan Al-FaqirillAllah Syaikh Dr Al-Hady b. Hj Yahya asal Beranang, Selangor yang banyak kami berasa terlalu bershukur tiada terhingganya kerana dengan tunjuk ajar ilmunya tiada hentinya serta melimpahkan barokah berpanjangan kepada kami sehingga akhir hayat.

Pesakit-pesakit disarankan banyak-banyak berserah pada Allah dan Mohon keampunan pada Allah agar dapat menemui Belas Kasih KeAmpunanNya dan jangan sesekali mengingkari perintah-perintah Allah dalam Rukun Islam!

Untuk Makluman semua Saya Syaikh Dr Bahaudin, Klinik Wilayah Rawatan Al-Haq dibawah Naungan Baitul Adam Resources merangkap sebagai Perawat yang akan mengubati pesakit-pesakit malah turut dibantu oleh Dr Noorman dan Sdr Nizam. Uniknya pula klinik kami berada di perumahan anak-anak yatim yang mana saya menjadi Ayah Angkat kepada mereka. Pesakit-pesakit juga dapatlah menerima doa kesembuhan berkat daripada anak-anak yatim ini, Insha Allah.


Dari Sebab Menjadi Akibat
Dari Akibat Menjadi Musibah
Dari Musibah Menjadi Taubat
Dari Taubat menjadi Berubah.

Alamat klinik kami di Raudhatul Al-Faeez, Lot 1993-9, Kg Sungai Salak Batu 9 ¾, Jalan Gombak, Gombak 33000, Kuala Lumpur.

Hubungi kami untuk temujanji di talian peribadi kami :-

Syaikh Dr Bahaudin – 017-239 2569
Dr Noorman – 012-315 1559
Sdr Nizam -  012-391 2154

Wahai pembaca-pembaca kami ! Nantikan kelak blog kami akan paparkan dalam bentuk video atau foto dimana aktiviti-aktiviti yang berlangsung diantara perawat dan pesakit serta testimonial pesakit yang telah mengikuti proses rawatan dengan kami. Insha Allah .




No comments:

Post a Comment